30 January 2013

Nasi Beriani Gam Johor

at 15:13
Sapa-sapa pernah membeli belah di Nilai 3..mesti familiar ngan Restaurant Nasi Beriani Gam Johor kan..kan..hehe. Aku pun 1st menjejak kan kaki kat restaurant tue. Itu pun kebetulan aku beli barang2 wedding kat sana..
Mula-mula lalu depan tue, just jeling jerla kan..dua kali lalu, terus parking kete masuk makan..
Memang terangkat la bila makan..bagi tekak aku, memang sedap..licin pinggan..klu leh, pinggan2 nak aku telan. hahaha. kalau x caya gi kesedapan nya..tak tahula nak cakap per kan. Mesti korang yang ngah baca nih ! terliur kan, ekeke. Aku pun terliur gak nih ! Aku syorkan korang gi sana try sendiri. Aku sharekan sikit gambar nyer. Harganya pun berpatutan. Nasi beriani ayam, daging, kambing. Korang pilih jer ikut selera tekak masing2..time aku makan aku pilih nasi beriani ayam masak merah. Sedap ayam masak merah dy. Pedas berasap2..just joking.





0 comments:

 

Hana MiszNani Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos