31 January 2013

Janji Sirah

at 10:27
Antara citer setia hujung nyawa, dalam setiap sujud, aku lebih tertarik nak melayan janji sirah. Aku tak pernah mis satu episod pun. 2 jam tue mcm tak cukup jer. Dahla hari ahad jer. Lambat jer nk tunggu the next episode. Setiap citer pelakon nya nabila, jalan citer nya mesti best. Kalau tak silap, sepanjang tahun lepas slot akasia tv3, pelakon nya nabila huda. Aku suka lakonan dy, bagi watak sebagai apa pun, lakonan nya tetap menjadi. She's the best astress. Aku suka tengok sirah dengan Dr amir. Tapi Dr amir sudah pun berkahwin . Tapi dorang tak dikurniakan cahaya mata. Adakah Dr amir ada simpan niat nak memperisterikan sirah?? Adakah sirah akan menerimanya?? Demi masa depan anak2 saudaranya, aku rasa..sirah patut terima. Jeng..jeng...tunggu..

0 comments:

 

Hana MiszNani Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos